piątek, 23 listopada 2012

gdyby .. ♥

Gdyby tęsknił to by powiedział . 
Gdyby chciał to by napisał .
Gdyby mu zależało to by się starał . 
- Gdybyś nie gdybała to już dawno byś go miała. ♥

Witamy w rzeczywistości, gdzie nic nie jest po naszej myśli. Nic nie układa się tak zaplanowaliśmy. Czasem chciałabym tak po prostu odlecieć. Zostawić wszystko za sobą, zamieszkać w chmurach, przyjaźnić się ze Słońcem , a nocami rozmawiać z księżycem.. 
Przyzwyczaiłam się , że ludzie, na których zależy mi najbardziej, zwyczajnie odchodzą. Zostawiają mnie dla własnego szczęścia. Mają gdzieś moje życie i moje problemy. Nie obchodzi ich to, że dla nich gotowa byłam skoczyć w ogień, poświęcić wszystko, co mam. Jest to przykre, trochę bardzo przykre. ♥
Jutro nie jest obiecane każdemu, więc tańcz chodź bolą nogi, śmiej mimo, że serce dalej boli, powiedz "KOCHAM CIĘ" tym, których rzeczywiście kochasz, bo jutro może nigdy nie nadejść.

Cokolwiek się stanie nigdy nie przestawaj marzyć. ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz