niedziela, 3 marca 2013

czasami zastanawiam się , co by było gdyby .. ♥




Ja nie zapominam , 
ja udaję , że nie pamiętam ...



Wspomnień nikt nie 
może mi odebrać


Nie mam siły na zabawę w przyjaźń .
Nie dobijaj się ..
Nie otworzę Ci ..
Nie mam siły na zabawę w miłość .



Nie jestem smutna , 
jestem po prostu zmęczona już 
tym wszystkim ..


Najtrudniej słucha się piosenek , 
które kojarzą się z kimś , 
kto odszedł z naszego życia ..



Zrań mnie prawdą , 
ale nigdy nie pocieszaj kłamstwem .


Najpierw człowiek uczy się mówić , 
potem przeklinać , 
a na końcu milczeć .



Kocham Cię za wszystko i za nic , 
tak po prostu bez granic .


Wolę mieć nierealne marzenia
niż ciągle przejmować się 
realnymi problemami ..



Ludzie , którzy chcą pozostać 
w twoim życiu , 
zawsze znajdą na to sposób ..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz