poniedziałek, 28 stycznia 2013

love ? ♥



Uwielbiam budzić się z myślą , że mam Ciebie
Uwielbiam kiedy z Tobą piszę . 
Uwielbiam patrzeć na Twoje zdjęcie . 
Wszystko jest takie wspaniałe - w końcu. 
Tylko .. szkoda , że Ciebie tu nie ma . 
Wiesz ,  czasem po prostu , potrzebuję się do Ciebie przytulić
i zasnąć z myślą , że jesteś .
Kocham Cię



Dzięki Tobie , uśmiecham się każdego dnia . 
Wszystko nabiera kolorów
Każda myśl jest o Tobie
Nigdy nie myślałam , że tak mocno się zakocham. 
Nie wiedziałam , że w Tobie.


Boję się , że kiedyś odejdziesz
Że znikniesz ,gdy będzie mi zależeć jak nigdy.
Ale teraz ..
Nie martwmy się o nic . 

Olejmy jutro , 
liczy się tylko to co teraz . 
Ty jesteś blisko więc mogę nawet dziś 
umierać .



Nie szukam ideału , znalazłam kogoś 
dzięki komu ideały przestały się liczyć.


Miłość to spędzanie czasu z kimś
kogo czasem chcemy udusić, ale nie 
robimy tego , bo za
bardzo by nam go 
brakowało.



Oznaką szczęścia nie będzie dla mnie 
czterolistna koniczyna
tylko świadomość , że będziesz
już na zawsze.
I nie musisz mnie zabierać na koniec świata
wystarczy mi cichy kąt , byle by z Tobą..


 " Zupełnie inaczej funkcjonuje się 
ze świadomością , że ktoś Cię kocha .
Zupełnie inaczej się żyje
gdy ma się dla kogo. "


Zostań moim uzależnieniem
Moją heroiną , moim pragnieniem
Bez Ciebie , nie widzę przyszłości
Bez Ciebie , to tak jakby żyć już bez miłości
Obiecaj, że zostaniesz
 i serca mego nie złamiesz . 


Miłość na odległość ? 
Kilometry są niczym dla ludzi , 
którzy się kochają ..



-Kocham Cię - powiedział mały chłopiec do dziewczynki
- Tak samo jak dorosły ?
- Nie , ja Cię kocham naprawdę . ♥


3 komentarze: