wtorek, 29 stycznia 2013

na niby . ♥



Któregoś dnia  postanowiła , że to zrobi - napisze mu jak bardzo 
go kocha , co czuje , że nie ma dnia , aby On nie gościł w jej myślach
Włączyła gadu .. dostępny . 
- Hej 
- Cześć , co tam  ?
- Kocham Cię
- ... zw
"Idiotka" pomyślała . "Mogłam nie pisać .. " . Postanowiła , że 
nie będzie płakać , nie będzie się wściekać na siebie . 
Ułoży plan i kiedy on napisze " jj " odkręci wszystko ..
Z zamyślenia wyrwało ją pukanie w frontowe drzwi . Wstała , 
założyła sweter , związała włosy . Otworzyła drzwi . Do domu 
wdarł się chłód i ... jego uśmiech .
- " Już jestem .. Ja Ciebie też ."



Powiedz , że kochasz mnie 
Potem szybko pożegnamy się
Wszyscy dobrze wiedzą ,że 
to jest niby ..

Gdy na schodach pocałujesz mnie
Wiesz , że nie zapytam Cię : 
" Czy to na niby ? "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz